Prodej firem, podniků, společností – Praha 2

Prodej je klíčovým faktorem pro úspěšné podnikání v oblasti Praha 2. Firmy a podniky v této oblasti se snaží nabízet kvalitní produkty a služby, aby získaly zákazníky a udržely si je.

1–5 firem z 5 nalezených Filtry

1Terepa s.r.o. (pobočka Praha 2 -Nové Město)6 poboček

Naše společnost poskytuje sídlo firmy i také sídlo společnosti na prestižních adresách v hlavním městě a virtuální kancelář pro firmy se zajištěním všech administrativních služeb a poradenství při založení firmy a dále i společnosti s.r.o. a také a.s. i provozujeme služby ready made prodej…

2VIPADD s.r.o. - Vipadd Centrum Praha 21 pobočka

Poskytujeme odbornou pomoc při založení společnosti či virtuální kancelář a vedení účetnictví. Prodej firem – ready made, s.r.o., zakládání firem a poskytnutí sídla.

3MAT CLUB, s.r.o. - Filmová restaurace, kavárna a salonky3 pobočky

3.1
★★★★★
★★★★★
(2)
Karlovo náměstí 285…, Praha 2 - Nové Město Bezdlužná

Jako MAT CLUB s.r.o. nabízíme svým zákazníkům kromě provozu kina, restaurace a půjčovny také další servis v oblastí filmu, domácího videa a audia. Nabízíme pronájem kinosálu a restaurace. Kinosál i restaurace jsou vhodné pro soukromé i firemní akce, zajistíme i kompletní catering. Provozujeme…

4MONFIN s.r.o.

MONFIN s.r.o., se sídlem Bělehradská 858/23, 120 00, Vinohrady-Praha, v okrese Praha 2 a v kraji Praha - město, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 246771, Městský soud v Praze. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2015. Předmětem podnikání je: Poskytování nebo…

5Ing.Vít Klíma ,realitní kancelář, spol. s r.o.

Zakládání firem, obchodování, podnikání s nemovitostmi v zahranič, prodej, pronájem bytových a nebytových prostor.


Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Praha 2


Prodej firem, podniků, společností v lokalitě Praha 2 – detailní popis

V dnešní době je však prodej mnohem složitější než dříve. Konkurence je velká a zákazníci jsou nároční. Proto je důležité, aby firmy v oblasti Praha 2 využívaly moderní marketingové techniky a strategie, které jim pomohou získat a udržet si zákazníky.

Jednou z nejúčinnějších strategií prodeje je online marketing. Firmy v oblasti Praha 2 by měly mít dobře navržené webové stránky, které budou přehledné a snadno použitelné. Dále by měly využívat sociální sítě, jako je Facebook, Twitter a Instagram, aby oslovily co nejvíce potenciálních zákazníků. Využití SEO (Search Engine Optimization) je také velmi důležité, aby se firmy v oblasti Praha 2 objevily na prvních místech ve vyhledávačích.

Další strategií prodeje je využití reklamních kampaní. Firmy v oblasti Praha 2 by měly využívat různé formy reklamy, jako jsou televizní reklamy, billboardy, letáky a další. Důležité je však, aby reklamy byly cílené a oslovily správnou cílovou skupinu.

V neposlední řadě je důležité, aby firmy v oblasti Praha 2 měly kvalitní zákaznickou pod