Školní psycholog – Ústí nad Labem

Školní psycholog je odborník, který se specializuje na psychologické poradenství a terapii pro studenty, učitele a rodiče. Jeho hlavním cílem je pomoci studentům překonat osobní a akademické problémy, které mohou ovlivnit jejich vzdělávání a celkový život.

1–1 firem z 1 nalezených Filtry

1MELESA s. r. o.

MELESA s. r. o., se sídlem Jindřicha Plachty 192, 403 31, Ústí nad Labem-Mojžíř, v okrese Ústí nad Labem a v kraji Ústecký kraj, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn. C 33919, Krajský soud v Ústí nad Labem. Právní forma Společnost s ručením omezeným. Založení v roce 2014. Pracuje u nás 1 - 5…


Firmy v dalších lokalitách

Obce v lokalitě Ústí nad Labem


Školní psycholog v lokalitě Ústí nad Labem – detailní popis

Školní psycholog pracuje v rámci školního systému a spolupracuje s učiteli, administrativou a dalšími odborníky, aby zajistil, že studenti mají přístup ke všem potřebným zdrojům a podpoře.

Mezi hlavní úkoly školního psychologa patří:

1. Poskytování individuálního poradenství a terapie pro studenty, kteří se potýkají s emocionálními, sociálními nebo akademickými problémy.

2. Vedení skupinových terapeutických sezení pro studenty, kteří se potýkají se stejnými problémy.

3. Spolupráce s učiteli a administrativou na vytváření programů a strategií pro zlepšení školního prostředí a podpory studentů.

4. Poskytování poradenství a podpory pro rodiče, kteří se potýkají s problémy svých dětí.

5. Hodnocení a diagnostika specifických potřeb studentů, jako jsou poruchy učení, ADHD nebo poruchy chování.

6. Spolupráce s dalšími odborníky, jako jsou psychiatři nebo sociální pracovníci, aby zajistil komplexní péči pro studenty.

v oblasti Ústí nad Labem má školní psycholog důležitou roli při podpoře studentů a učitelů v místních školách. Pomáhá studentům překonat osobní a akademické problémy a vytváří prostředí, které podporuje jejich růst a rozvoj.

Díky svému odbornému vzdělání a zkušenostem je školní psycholog klíčovým členem týmu, který se snaží zajistit, aby každý student měl přístup ke vzdělání a podpoře, kterou potřebuje k úspěchu.