Psychomotorický, psychologický vývoj – Střední a Severní Čechy
Psychomotorický a psychologický vývoj jsou dva klíčové aspekty vývoje dítěte. Psychomotorický vývoj se týká rozvoje motorických dovedností a koordinace pohybu, zatímco psychologický vývoj se zaměřuje na rozvoj kognitivních, emocionálních a sociálních schopností.
1CELESTE PRAGUE, spol. s r.o.
Rehabilitační míče a potřeby dovážíme ze zemí EU. Velké míče, např. Gymnastik Ball Maxafe i Standard, oválné Eggball, sedací podložky Activa Disc a Fit Sit dovážíme přímo od italského výrobce Ledragomma. V našem sortimentu najdete i křesílka pro děti, zvířátka na skákání, masážní hmoty, posilovací…
2MUDr. Schutová Vlasta, pediatrie s.r.o.
MUDr. Schutová je absolventkou fakulty dětského lékařství Univerzity Karlovy. Atestaci z pediatrie I. stupně složila v r.1978 a II. stupně v roce 1986. Provoz ordinace praktického lékaře pro děti a dorost. Ordinace se nachází v příjemném prostředí s dětským hřištěm, v zeleni. Péči poskytujeme dětem…
3Chrášťanský Jaromír, PhDr.- psycholog
Individuální i párové psychologické poradenství, psychoterapie a pomoc v životních krizích a vztahových problémech, krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé psychologické vedení, krizová intervence, rozvoj osobnosti. Gestalt terapie, Pesso Boyden Psychomotorické Psychoterapie (PBSP).
4Emrová Lenka, PhDr.
Jsme psychologická poradna a náš psycholog i psychoterapeut Vám pomůže při zvládání stresu, úzkostí, depresí, strachu, smutku i vzteku, při zvyšování sebedůvěry a rozvoji vlastních schopností. Pokud jste se ocitli na křižovatce, pomůže Vám najít vlastní cestu.
5Centrum rehabilitace RHT s.r.o.
Specializujeme se na rehabilitační péči. Nabízíme praktickou výuk, oterapie.
6SPINEZIO s.r.o.
Ve SPINEZIO se specializujeme na ambulantní fyzioterapii dětí, dospělých a aktivních lidí či sportovců. Nejčastěji se na nás obracejí lidé s bolestmi páteře a různých svalů či kloubů. Úlevou od bolestí člověk opět nalézá radost z pohybu a často i chuť do života. Naše filozofie a styl péče je…
7Psychoterapie MgA. Martin Heřman Frys
Nabízím individuální psychoterapii. Využívám metodu psychomotorickou terapii a psychodynamickou psychoterapii.
8Z LÁSKY K MIMINKU
Z LÁSKY K MIMINKU, se sídlem Václavkova 917, 293 01, Mladá Boleslav II-Mladá Boleslav, v okrese Mladá Boleslav a v kraji Střední Čechy. Právní forma Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. Založení v roce 2012. Předmětem podnikání je: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až…
9PhDr. Jana Melicharová, DiS.
Terapie narušené komunikační schopnosti u dětí, dospělých (DMO, PAS, mentální postiž, Down sy, CMP), stimulace psychomotorického vývoje.
10Bc. Monika Dragounová, DiS.
Poskytujeme služby v oblasti fyzioterapie a rehabilitace pro děti i dospělé. Dále provozuji psychomotorickou poradnu a masáže kojenců či elektroterapii.
Firmy v dalších lokalitách
Psychomotorický, psychologický vývoj v lokalitě Střední a Severní Čechy – detailní popis
Psychologický vývoj dítěte v oblasti Střední a Severní Čechy je podporován prostřednictvím různých aktivit a programů. Například děti mohou navštěvovat mateřské školy, kde se učí základům sociálních interakcí a emocionální regulace. Dále mohou děti navštěvovat různé kluby a organizace, které se zaměřují na rozvoj kreativity a sebevědomí.
V následujícím seznamu jsou uvedeny některé klíčové milníky v psychomotorickém a psychologickém vývoji dítěte:
Psychomotorický vývoj:
- Dítě začíná držet hlavu v sedě ve věku 3-4 měsíců
- Dítě začíná plazit se v 6-10 měsících
- Dítě začíná chodit v 9-18 měsících
- Dítě začíná běhat a skákat v 2-3 letech
Psychologický vývoj:
- Dítě začíná rozpoznávat tváře a reagovat na ně v 2-3 měsících
- Dítě začíná rozumět jednoduchým pokynům v 1-2 letech
- Dítě začíná rozvíjet empatii a pochopení emocí v 2-3 letech
- Dítě začíná rozvíjet schopnost abstraktního myšlení v 4-5 letech
v oblasti Střední a Severní Čechy jsou k dispozici různé zdroje a programy, které pomáhají podporovat zdravý psychomotorický a psychologický vývoj dítěte. Rodiče a opatrovníci by měli být aktivní v podpoře těchto aktivit a zajistit, aby děti měly přístup k prostředkům, které jim pomohou dosáhnout svého plného potenciálu.