Psychomotorický, psychologický vývoj – Praha 10
Psychomotorický a psychologický vývoj jsou dva klíčové aspekty vývoje dítěte. Psychomotorický vývoj se týká rozvoje motorických dovedností a koordinace pohybu, zatímco psychologický vývoj se zaměřuje na rozvoj kognitivních, emocionálních a sociálních schopností.
1MUDr. Schutová Vlasta, pediatrie s.r.o.
MUDr. Schutová je absolventkou fakulty dětského lékařství Univerzity Karlovy. Atestaci z pediatrie I. stupně složila v r.1978 a II. stupně v roce 1986. Provoz ordinace praktického lékaře pro děti a dorost. Ordinace se nachází v příjemném prostředí s dětským hřištěm, v zeleni. Péči poskytujeme dětem…
2Klub K2, o.p.s.
Vedeme kurzy pro děti a rodiče, vzdělávací kurzy a přednášky pro rodiče se zajištěním hlídání dětí. Provozujeme dětský klub pro děti od 2 let . Poskytujeme sociální, právní, personalistické, psychomotorické a psychologické poradenství.
Firmy v dalších lokalitách
Obce v lokalitě Praha 10
Psychomotorický, psychologický vývoj v lokalitě Praha 10 – detailní popis
Psychologický vývoj dítěte v oblasti Praha 10 je podporován prostřednictvím různých aktivit a programů. Například děti mohou navštěvovat mateřské školy, kde se učí základům sociálních interakcí a emocionální regulace. Dále mohou děti navštěvovat různé kluby a organizace, které se zaměřují na rozvoj kreativity a sebevědomí.
V následujícím seznamu jsou uvedeny některé klíčové milníky v psychomotorickém a psychologickém vývoji dítěte:
Psychomotorický vývoj:
- Dítě začíná držet hlavu v sedě ve věku 3-4 měsíců
- Dítě začíná plazit se v 6-10 měsících
- Dítě začíná chodit v 9-18 měsících
- Dítě začíná běhat a skákat v 2-3 letech
Psychologický vývoj:
- Dítě začíná rozpoznávat tváře a reagovat na ně v 2-3 měsících
- Dítě začíná rozumět jednoduchým pokynům v 1-2 letech
- Dítě začíná rozvíjet empatii a pochopení emocí v 2-3 letech
- Dítě začíná rozvíjet schopnost abstraktního myšlení v 4-5 letech
v oblasti Praha 10 jsou k dispozici různé zdroje a programy, které pomáhají podporovat zdravý psychomotorický a psychologický vývoj dítěte. Rodiče a opatrovníci by měli být aktivní v podpoře těchto aktivit a zajistit, aby děti měly přístup k prostředkům, které jim pomohou dosáhnout svého plného potenciálu.